Praktyczna definicja gry z gatunku randkowych simsow moze zawierac takie elementy jak limity czasowe oraz statystyki, takie jak wyglad i prezencja - wspomagane np. cwiczeniami fizycznymi - oraz wspolczynnik atrakcyjnosci, bedacy wyrazem szeregu decyzji podejmowanych w trakcie gry.
W typowej symulacji randkowej, gracz kieruje avatarem plci meskiej otoczonym postaciami zenskimi. Gra skalda sie m.in. z konwersacji z wybranymi dziewczetami, ktorych celem jest osiagniece jak najwyzszego wyniku na skali zauroczenia poprzez skewencje wlasciwych wyborow opcji dialogu. Czas jest ograniczony do z gory zdefiniowanego okresu - od miesiaca do kilku lat. Gra konczy sie porazka, jesli graczowi nie udalo sie zdobyc zadnej z dziewczat, natomiast sukces oznacza final, w ktorym gracz "finiszuje" ze swoja wybranka odbywajac z nia stosunak plciowy lub zeniac sie z nia, albo osiagajac tzw. wieczna milosc. W ten sposob gra nie traci na atrakcyjnosci w kolejnych podejsciach, bo za kazdym razem gracz moze skupic swoja uwage na innej postaci i starac sie doprowadzic do innego zakonczenia.
W typowej symulacji randkowej, gracz kieruje avatarem plci meskiej otoczonym postaciami zenskimi. Gra skalda sie m.in. z konwersacji z wybranymi dziewczetami, ktorych celem jest osiagniece jak najwyzszego wyniku na skali zauroczenia poprzez skewencje wlasciwych wyborow opcji dialogu. Czas jest ograniczony do z gory zdefiniowanego okresu - od miesiaca do kilku lat. Gra konczy sie porazka, jesli graczowi nie udalo sie zdobyc zadnej z dziewczat, natomiast sukces oznacza final, w ktorym gracz "finiszuje" ze swoja wybranka odbywajac z nia stosunak plciowy lub zeniac sie z nia, albo osiagajac tzw. wieczna milosc. W ten sposob gra nie traci na atrakcyjnosci w kolejnych podejsciach, bo za kazdym razem gracz moze skupic swoja uwage na innej postaci i starac sie doprowadzic do innego zakonczenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz